test

Pavel Satrapa PAVEL.SATRAPA at vslib.cz
Wed Oct 4 10:13:30 CET 1995

>   Nanestesti jeste neni podpora cestiny natolik rozsirena, aby se mohla
> pouzivat v otevrenych konferencich; budiz toto ale upozornenim, ze v
> programech Pegasus Mail od verze 3.2 a Pegasus Mail pro MS Windows od
> verze 1.22 je velice jednoduche zapnout si podporu cestiny.

Tohle je trochu zacarovany kruh. Dokud neni MIME (a cestina) dostatecne
rozsireno, nemelo by se pouzivat. Ale proc vlastne zavadet podporu MIME a
cestiny, kdyz to stejne nikdo nepouziva ?

Jedinym resenim, ktere vidim, je zacit MIME alespon tu a tam stale casteji
a casteji pouzivat a de facto si tak postupne vynutit jeho podporu u
koncovych uzivatelu. Jinak se budeme porad tocit ve vyse uvedenem kolecku
a psat bez hacku a carek...

Potesil mne dopis kolegy Kuchty, diky kteremu jsem se ubezpecil, ze mame
opravdu korektne konfigurovaneho postaka. Takze za TU Liberec mohu
s klidnym svedomim prohlasit

    My se MIME nebojíme
    My ho žerem! My ho jíme

Preji vsem pekny den

 Pavel Satrapa                    Liberec University of Technology
 E-Mail: Pavel.Satrapa at vslib.cz   Dept. of Computer Science
 Phone:  +42-48-5227-374          Halkova 6, 461 17 Liberec
 Fax:    +42-48-5100-865          Czech Republic