Upgrade linek

Pavel Satrapa PAVEL.SATRAPA at vslib.cz
Wed Oct 4 12:10:06 CET 1995

> nevite nekdo, jak se to ma s planovanym upgradem linek Praha-Viden
> a Praha-Banska Bystrica na 512 resp. 256 kbps? Nebo je to uz hotove?

Viden jede 512 Kbit/s od pondelka (dalsi zmenou bylo zrychleni linky
Praha-Plzen na 256 Kbit/s minule pondeli, na zacatek listopadu se chysta
512 Kbit/s mezi prahou a Libercem). O Banske Bystrici nemam zadne zpravy. V
mapce topologie CESNETu na www.cesnet.cz posledni zmeny jeste nejsou - chci
ji trochu prepracovat. Ocitnou se tam bud dnes odpoledne (ale spis to asi
nestihnu) nebo zitra dopoledne.

Preji vsem pekny den

 Pavel Satrapa                    Liberec University of Technology
 E-Mail: Pavel.Satrapa at vslib.cz   Dept. of Computer Science
 Phone:  +42-48-5227-374          Halkova 6, 461 17 Liberec
 Fax:    +42-48-5100-865          Czech Republic