Upgrade linek do Opavy

Jan Korycan Jan.Korycan at proinfo.cz
Wed Oct 4 17:22:04 CET 1995

On Wed, 4 Oct 1995, Vladimir Solnicky  wrote:

>   No, me by takova rychlost docela odrazovala pozivat snad cokoliv krome
> posty.

Ale zas tak strasne to neni. Ja jsem se odtamtud docela dobre nasurfoval
po Cyberspace. Faktem ovsem je, ze jsem zacinal s modemem 2400, se kterym
jsem se connectil na tech par BBSek, co tu v roce 90 bylo. No a pritom uz
jsem si na nejake to cekani zvykl :-).

> Krome toho je otazka, zda by to neslo elegantne a levne obejit tak, ze by
> se linka Liberec Ostrava vedla pres Opavu -- stejne je to zemepisne po
> ceste (coz nemusi moc znamenat, to ale nevim).

No ted uz to asi obejit nepujde, kdyz uz ta linka jede. A krom toho - na
spravu takoveho uzlu maji v Opave akutni nedostatek lidi.

							Jan Korycan