test MIME

Dan Lukes LUKES at port.troja.mff.cuni.cz
Wed Oct 4 22:19:44 CET 1995

> Nikde jsem tu nenasel moznost nastaveni.
>
> MIME nepouzivam. Jen me tak napadlo, na co ho tady vlastne mam.

Cast zpravy, ktera je pro vas:

    Ani nenajdete. Musite to upravit primo v PMAIL.INI ve svem MAIL
adresari, tam uz to najdete.

Cast zpravy, ktera je spise povzdech pro vsechny ...
    Dobra, natlakove skupine se podarilo presvedcit me
prekonfigurovat si PMAIL, abych mohl vase dopisy cist. Ale, pri psani
snad MIME pouzivat nemusim, prosim pekne ...

            v  ,             v v   v
   Se soudruzskym pozdravem: cestine zdar (a nikdy jinak) :-)

                                           Dan Lukes

P.S. Jezis, nevylozte si muj povzdech nijak spatne, to opravdu neni
negativni vztah k materskemu jazyku, snad jen mensi mira nadseni pro
jeho pouzivani na Internetu ...

Dan Lukes, Patkova 3/B1206, Praha 8, Czech Republic
tel +42-(2)-8551040 ext 776, E-Mail: LUKES(or Postmaster)@Menza.MFF.CUNI.CZ