Scaner Pentax

Jan Suchanek suchos at inteligent.uiv.cz
Thu Oct 5 08:49:06 CET 1995

 Dobre jitro,

vsem zucastnenym dekuji za namety.

Pro zajemce bych mel nasledujici zpravy z boje: Jeste trochu jsem si
pohral se softwarem dodanym ke scaneru a uz mi scanuje a uklada jako .TIF
ci .PCX jak o zivot. Nejprve to behalo v DOS okne Win95. Na disketach od
scaneru je totiz cosi jako oklestena Win 2.03 ci emulace "vyranych
kapitol". Windousi programek Win95 odmitly spustit s hlasenim, ze si mam
obstarat novejsi verzi. WfW ho spustily s varovanim, ze to nemusi
dopadnout dobre. Nestalo se nic, bylo mozno nastavit parametry scanovani,
ale scaner nescanoval. Kdyz jsem zkusil z cisteho DOSu 6.22 spustit onu
podivnou emulaci Win 2.03, objevilo se uvodni logo a pak za strasliveho
pipani zmet nesmyslnych znaku. Mezi nimi ukryta veticka Incorrect DOS
version. V DOSu 5.00 totez, jen jina zmet znaku. Happy end prichazi s
DOSem 3.3, kde vse funguje. Dokonce i to anglicke OCR se snazi ...

Recognitu jsem zatim mel k dispozici ve verzi 1.0. Ta sice muj scaner
podporuje, ale: DOSovsky program nedelal, krom toho ze nabehl, vubec nic
a o Win verzi prohlasily WfW, ze mohou byt problemy. Taky ze byly -
V aplikaci nastala chyba ...

	Zdravim,
		 Suchos

        \\====//    ||      \\//   	tel. 24 22 97 14-21, l. 271