Provoz na linkach CESNETu [Re: Upgrade linek]

Vladimir Solnicky Vladimír Solnický <vs@utia.cas.cz> vs at utia.cas.cz
Thu Oct 5 10:23:00 CET 1995

On Thu, 5 Oct 1995, Pavel Satrapa wrote:

> to jedine kriterium, ale je zakladni. Kdyz se podivate na statistiky
> (ftp://www.cesnet.cz/pub/cesnet/statistics/), muzete si udelat predstavu o
> tom, jake zhruba vyhledy ma ta ktera linka na vyssi rychlost.

  Divam se na statistiku ze zari a linka Opava-Ostrava tam neni. Pred tim
jsem se dival na cervnovou a tam taky neni. Ted jsem si dal tu praci a
prohledl jsem si vsechny letosni soubory -- neni nikde. Abych se priznal,
nevim, jak to mam chapat. Jen mam takove matne tuseni, ze chapat to ve
smyslu ,,zatez linky neuvedeme a tim nikdy neprekroci padesat procent'' by
bylo zcestne ;-) Prosim o vysvetleni i o chybejici udaje.  Dekuji.

V. S.

P. S.  Chybi tam, tusim, i linka do Karvine ...

|  |  Bc. Vladimir Solnicky (Vladimír Solnický using ISO 8859-1 or 2)
|  |  Institute of Information             UTIA AV CR
 \/   Theory and Automation                Pod vodarenskou vezi 4
Department of Computing Systems            182 08 Praha 8-Liben
+42 2 6605/2212   fax: +42 2 66414677      Czech Republic
+42 2 6605/2364   e-mail: vs at utia.cas.cz   ftp.utia.cas.cz
http://www.utia.cas.cz/user_data/vs/vs-home-{en|cz|ce}.html