Invex

Jiri Kuchta KUCHTA at dean.fee.vutbr.cz
Mon Oct 9 16:36:54 CET 1995

> Diky.
> Abych se tam dostal zitra (v utery, tj. na kontraktacni den)
> mi staci predlozit v Brne u pokladny nejaky zvaci dopis
> od nejakeho vystavovatele nebo na to musi byt nejaka
> extra vstupenka ?

No, ona to nebyl tak docela vstupenka, je to "Firemni pozvanka",
kterou v kase vymeni za vstupenku a nauctuji to firme ktera mi to
dala.

Ale jinak to myslim nebude tak tragicke jako za komunistu, kdy tam
smeli jen kuly v plotech.

> Zdravi
>     Petr Herman
> ----
|Ing. Jiri Kuchta                                                  |
|Technical University of Brno                                      |
|Faculty of Electrical Engineering and Computer Science            |
|Department of Computer Science and Engineering                    |
|Bozetechova 2; CZ-61266 Brno                                      |