Program pro tvorbu HTML stranek

elzet at bajt.cz elzet at bajt.cz
Wed Oct 11 03:55:09 CET 1995

IT>Nemohl by mi nekdo poradit co nejvice user friendly program pro
IT>tvorbu HTML stranek pro WWW nejlepe pod Windows.
IT>Dekuji...
IT>                                                Tomas Kouba
Vsechny specializovane programy pro psani stranek v HTML nejsou prilis
vhodne. HTML se vyviji dost prekotne a kazdy editor HTML je vzdy
zastaraly. Pokud zacinate, je nejlepsi si stahnout par stranek z Webu a
upravit si nekterou k obrazu svemu v jakemkoli editoru (Norton, Write
apod.). Vtipalkove rikaji, ze nejlepsi editor pro HTML je vi.

                                                   L.Zajicek, Bajt