FTP a Netscape (Was: Zemreli anonymove & wu-ftpd)

Zdenek Maruna maruna at vc.cvut.cz
Wed Oct 11 11:28:56 CET 1995

>Stejnou zkusenost mam s Mosaic 2.0fb - kdyz pouziju FTP, pote pracuji
>s http a vypisu si netstat, vidim oteverene FTP spojeni.
>Zrejme je to pro autory jednodussi a Mosaic nemusi znovu otevirat
>spojeni a nastavovat aktualni adresar, kdyz se v historii vratim na
>FTP "stranku". Pekne to od nich neni.

Ono to ma take jednu vyhodu, a ta zrejme u autoru prevazila tak, ze zvolili
popsanou metodu.

Kdyz se pomoci WWW browseru pohybuji po adresari ftp serveru (na kterem
mohou byt dokumenty v html, takze se na mne muze tvarit temer jako WWW
server), tak navaze spojeni jen jednou a serveru nejak rekne aby neshazoval
spojeni. Potom jen postupne posila pozadavky o nove soubory atd. bez toho,
aby pokazde znovu navazoval spojeni, logoval se atd. Myslim, ze je to zase
dost velka uspora casu.

Inu vsechno ma svoji dobrou i spatnou stranku.

Zdravi

Zdenek Maruna

ICSC-VC CVUT                           maruna at vc.cvut.cz
Zikova 4                               tel: **42 2 2435 3306
CZ 166 35 Prague                       fax: **42 2 311 7529