Invex

Pavel Formanek pavel at bivoj.it.cas.cz
Wed Oct 11 11:35:47 CET 1995

>Dle sdeleni ing. Orsaga mel pocitac www.invex.cz nejakou dobu
>hardwarovou poruchu. To k stiznostem, ze se nelze s jeho
>www serverem spojit. Ja osobne jsem ho kontaktoval s uspechem
>posledni dve noci. Navic ma ve srovnani s pondelnim stavem jiny
>informacni obsah.
>
>Vladimir Vrabec

Podle mych zkusenosti server invexu nesel v pondeli, vcera jsem ho bez
problemu kontaktoval, zrovna tak dnes v 11:30 je server aktivni.

                P.F.

  Pavel Formanek                 Institute of
                                 Thermomechanics, CAS
 E-mail: pavel at bivoj.it.cas.cz   Dolejskova 5
  Phone: +42-2-6605 3892         182 00  Praha 8
    Fax: +42-2-858 4695          Czech Republic