Jeste k cestine (a osmi bitum)

Bohumil Chalupa bochal at apollo.karlov.mff.cuni.cz
Mon Oct 16 09:42:55 CET 1995

On Mon, 16 Oct 1995, Hynek Med wrote:

> Ale *ty* muzes pouzit rovnitko, ale tvuj mailer, pokud je MIME-complaint,
> by ho mel prevest na tu sekvenci (coz samozrejme vsechny MIME mailery
> delaji). Pokud to neni MIME-mailer, nema ani MIME hlavicky, a tim padem to
> neni treba escapovat. Zkratka, rovnitko je rovnitko je rovnitko, a
> mailery si to mezi sebou preberou..

Jak se potom stane, ze nekteri lide dostanou misto rovnitka ("=")
rovnitko a 3D ("=3D") ?  To je to, co mi na tom vadilo. Mozna to je
"jenom" pri reply, ale i to by melo fungovat. Nebo kdyz to dostava neMIME
mailer od MIME maileru, tak uz se s tim neda nic delat? Pak se mel pro
takove ucely pouzit nejaky exotictejsi znak nez rovnitko.

Zdravi
      Bohumil Chalupa, KFK MFF UK
      bochal at met.mff.cuni.cz