Home Net

borik at esix.matica.sk borik at esix.matica.sk
Mon Oct 16 17:14:52 CET 1995

Zdravim vsetkych,

zelam vela uspechov tomu fantastovi pri prenosoch na cimbalovych
frekvenciach.
Mozem vsak doporucit 2m pasmo - duplex, rychlost 9.600 bps. To je
najrealnejsie a najuspokojivejsie a hoci nie najlacnejsie riesenie.
Nehladiac na to, ze aj CB aj 2m treba zlegalizovat, pretoze na obe
treba povolenie oficialnych institucii.

Vsetko dobre !

    S priatelskym pozdravom

  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                 +-------+
         +-------|   B   |-------+
         |   M   |-------|   S   |
          MIROSLAV BORIK SERVICES           ********************
               Volgogradska 4                  Miroslav Borik
          036 08 Martin / SLOVAKIA          ********************
          tel.:+42 (0)842 28.15.33
          fax :+42 (0)842 28.62.16
               radio: OM3 WMB