Home Net

Tomas Jakl Ing.CSc. K338 JAKLT at feld.cvut.cz
Tue Oct 17 10:53:55 CET 1995

> From:           "Petr Rehor" <REHO at decros.cz>

> Na CB se _nesmi_ provozovat modemova spojeni. Muze se ale provozovat
> tonova volba. Suskanda ke mne donesla, ze jeden z modemu pro packet
> radio (snad TNC) umi prenaset data pres tonovou volbu prave kvuli
> CB. Prenosove rychlosti ale nebudou nic super (mene nez 2400 Bd).

    Jmenem uzivatelu CB, kteri provozuji pouze fonicka, nekomercni,
kratka a vecna spojeni, zadam, aby ucastnici teto diskuse
NEDOPORUCOVALI a NEREALIZOVALI spojeni, ktera jsou PROTIZAKONNA. Viz
vyse.
    Predem dekuji.

tel.: 24352187                          Ing. Tomas Jakl, CSc
privat: 311697                          Department of Measurement
fax.: 3112382                           Czech Technical University
E-mail: jaklt at feld.cvut.cz              Technicka 2
                                        Prague 6, 160 00
                                        Czech Republic