TEX -> HTML

Oldrich Ulrych ulrych at karlin.mff.cuni.cz
Thu Oct 19 09:51:46 CET 1995

> Kolegove,
>
> jeste nez zacnu prohledavat nekonecny Internet....
>
> Nevite nekdo, kde najit (a zda vubec existuje) prevadec z TEXu do
> formatu HTML (pripadne i naopak).

> Ing. Jan Vysehradsky

Vice jak pred rokem jsem delal experimenty s latex2html
nevim, odkud jsem ho stahoval, ale nechal jsem ho na
ftp://ftp.karlin.mff.cuni.cz/pub/archive/unix/latex2html.tar.gz
Mozna, ze uz existuji novejsi verze.
Zkusenosti byly takove, ze jsem nesmel pouzivat prilis slozite
vlastni definice, jinak s tim mel prevadec potize (neumel, vynechal,...).
Mel jsem dokumenty v plainu a LaTeX jsem jen mirne simuloval (abych
zachoval formalni stranku LaTeXu) a s trochou namahy to proslo.
Hezky den preje
			Oldrich Ulrych.
                  Matematicky ustav UK Praha