CAS V SITI

Stepan Kasal KASAL at ksvi.mff.cuni.cz
Fri Oct 20 09:34:13 CET 1995

> Mate-li nejake vlastni napady, jak se neustale orientovat v dalsich
> "moznostech" docela rad bych si rozsiril obzor.

Dobry den,
    uz delsi dobu patram po stroji, ktery by mi rekl pres rdate,
kolik je hodin.  Znam jeden v Nemecku a jeden v Holandsku a pripada
mi rozumnejsi pouzivat treba neco v Praze.  (Nezalezi mi na
sekundach, jen na minutach, ale u nas v budove nic takoveho neni.)

Takze bych se primlouval za to, aby tam bylo par serveru, ktere
informaci zjistenou pres NTP zverejni take pres rdate.

Stepan Kasal