Cesky PMAIL

Tomas Najman tomas at exprit.cz
Thu Oct 26 09:51:22 CET 1995

> Jak je to s ceskou verzi PMAIL pro DOS i WIN? Kde je primarni zdroj. Jake mate
> zkusenosti s jejim pouzivanim?

Zrovna vcera jsem se tim dost zabyval. Zavery:

Ceska verze je 3.11 (cislo nevim presne) pro DOS. Nic lepsiho
nesezenete. Pod Win neni nic cesky. Myslim, ze je jeste dalsi DOS
verze, ale pravdepodobne uz autor toto dale nerozviji.

Ja jsem dlohou dobu pouzival 2.00 pro Win (u me konkretne na NT 3.51)
a byl jsem s nim spokojen.
Objevily se ale problemy s Win95. Po kratke dobe fungovani odesel
Pmail do vecnych lovist a nesel ani spustit. Neni to nahoda.

Posledni verze je 2.01 pro Win. Tu neznam.

Pred nedavnem se objevila verze 2.1, ale jeto neco jako pre-beta,
protoze se uvadi, aby nebyla kopirovana dale.
Ja jsem si ji nainstaloval a zatim absolutne bez problemu .
(tuk,tuk,tuk)
vypada skoro stejne; ma nektera opticka vylepseni, ale vetsina zmen
se skryva 'uvnitr'.  Je mozno instalovat i pro vice uzivatelu na
jednom pocitaci nebo plne sitovou verzi.
Podrobne je to popsano v wguide i v helpu, takze get 'n' play...

Veskere informace, software, faq ad. jsou na:

Pegasus Mail Europe: Distribution
http://www.let.rug.nl/pegasus/ftp.html

nebo

http://www.cuslm.ca/pegasus/index.htm

* Ing. Tomas Najman              e-mail: tomas at exprit.cz *
*                                najman_d at ix.wcc.govt.nz *
*           WWW: http://dec.exprit.cz/~tomas             *
*-------------System and Network Support ----------------*
* Exprit Ltd.,  V. Huga 4,  Praha 5,   Tel: +42-2-545652 *
* http://nt.exprit.cz   (If modem connection is active!) *