konfigurace listservru

Vladimir Solnicky Vladimír Solnický <vs@utia.cas.cz> vs at utia.cas.cz
Thu Oct 26 12:08:51 CET 1995

On Thu, 26 Oct 1995, Rudisar Ladislav wrote:

> Mohl by nekdo pomoci s temito problemy:
>  - jak otevrit konferenci vsem ? Tapal jsem v configu, ale bez vysledku.
>  - jak zaridit, aby neurezaval hlavicky MIME ?

  S druhym problemem Vam mohu pomoci, nebot jsem tentyz resil u nas. Je
treba nastavit v souboru config pro vsechny konference jako zachovavana
zahlavi ta, ktera urcuji MIME (seznam tady zaznel, kdyz pan ing. Bily
povoloval MIME pro net; nekde ho mam schovany a ted specham). Je treba si
dat pozor na to, ze kazda radka hlavicky musi byt v prikazu header na
samostatne radce. Priklad, bude-li zajem, poslu (fungujici). Je jeste
vhodne vradit do roury v aliasech pro kazdou konferenci nejaky program,
ktery by pospojoval pokracovaci zahlavi (zmineny konferencni system u
spravcem definovanych zachovavanych zahlavi nebere ohled na pokracovaci
radky a nektere programy u dopisu typu multipart/mixed vytvareji tak
dlouhou defini rozhrani (boundary), ze ji pak radeji daji na dalsi radku.
SMTP ma snest radky do delky 1000 znaku, tak by to nemelo vadit. Tuto
druhou u pravu jsem jeste neudelal (pro zaneprazdneni), ale uz se an ni
pracuje (s vyuzitim utilit z baliku procmail).

  Ted se omlouvam. S pozdravem
                                      V. S.

|  |  Bc. Vladimir Solnicky (Vladimír Solnický using ISO 8859-1 or 2)
|  |  Institute of Information             UTIA AV CR
 \/   Theory and Automation                Pod vodarenskou vezi 4
Department of Computing Systems            182 08 Praha 8-Liben
+42 2 6605/2212   fax: +42 2 66414677      Czech Republic
+42 2 6605/2364   e-mail: vs at utia.cas.cz   ftp.utia.cas.cz
http://www.utia.cas.cz/user_data/vs/vs-home.html