subnetworking with all 0 or 1

Zdenek Hladik hladik at novell.infima.cz
Thu Oct 26 15:06:43 CET 1995

>No, me to taky trochu zajima a taky mam v tom trochu zmatek. Nez nekdo
>fundovany odpovi, chtel bych se Vas zeptat: Proc je podle knihy adresa
>FF.FF.FF.80 nepripustna ?
>
>Jiri Polach

No to prave souvisi s tou podminkou v subj.:

Pokud mam adresu:  24bit net + 1bit subnet +7bit host, kolik mi zbyva subnetu
kdyz skrtnu ten se vsemi (jednou) nulami nebo jednickami?

Snazil jsem se studovat dale a zacinam tusit ze SLIP/PPP se to nejak sidi, ale
jeste stale mi to jasne neni.

                                          Zdenek Hladik
                                       I N F I M A - W A N
                       /""""""\     Modra 1977 Praha 5, Czech