nove konference

9-210 PAVEL ZEMAN ZEMAN at zebra.sh.cvut.cz
Thu Oct 26 21:59:28 CET 1995

> Pred nedavnem vznikly na listserv at lanprojekt.cz tyto nove konference:

Dobry den,
prosim o radu, pravdepodobne jste administratorem listserveru,
potreboval bych ziskat volne dostupny listserv, ktery by spravoval
5-10 konferenci.

Jsem jednim ze spravcu studentske pocitacove site na Strahove.
Jsou tu studenti CVUT, asi 200 uzivatelu, kteri by konference o
lokalnich problemech a informacich potrebovali.

Je mi jedno, jestli to pobezi na unixu(linux), nebo na NT 3.51.

Zkousel jsem listserv od firmy L-Soft, ale po 14 dnech mu koncila
zkusebni lhuta a bylo by nutne ho zaregistrovat.

Predem dekuji, Pavel Zeman