konference o delphi v jakem koliv jazyku

Milan Bohunsky ftpadm at vsb.cz
Sat Oct 28 09:58:26 CET 1995

>   chtel bych se zeptat, jestli nekdo nahodou nevite o nejakych
>   konferencich o delphi na internetu, muzou byt v jakem koliv
>   jazyku, dale me zajima jestli nekdo nevite o nejakem archivu
>   veci pro delphi. Jedine co jsem nasel je v simtelu oblast
>   delphi...

Zkuste sluzbu NEWS, skupiny:
	alt.lang.delphi
	alt.comp.lang.borland-delphi
	comp.lang.pascal.delphi.databases
	comp.lang.pascal.delphi.components
	comp.lang.pascal.delphi.misc

Pokud to na nejblizsim serveru NEWS (pro vas nejblizsim) nebude, pak zkuste
news.vsb.cz.

Odkaz na Delphi Super Page je http://sunsite.icm.edu.pl/archive/delphi/. Je
to blizko a je tak super, ze zjistite, ze neni potreba dalsich odkazu,
coz je v dnesnim Internetu velice vyjimecne.

						Zdravi
							Milan Bohunsky

*    E-mail............Milan.Bohunsky at vsb.cz    *
*    Telefon.................+42-69-699 3224    *
*    Adresa..................CVT VSB Ostrava    *
*                           Tr. 17.listopadu    *
*                      708 33 Ostrava-Poruba    *