Zlate stranky Internetu

Josef Kaderka kade at mrkev.vabo.cz
Sat Oct 28 11:05:10 CET 1995

Omlouvam
se za predchozi, nejak mi to ulitlo.

> : Chtel jsem se zeptat, jestli neexistuje neco jako Zlate stranky ceskeho
> : Internetu - tj. jakysi seznam lidi i firem na domene CZ???
> : Pokud o tom nekdo neco vite, dejte mi prosiv zpravu...
>
> : Diky  Astrolog
>
> : e-mail: astrolog at infima.cz
> : tel. 02/5613095
> : CB 19CH sel. 14202
> : OK1PBA
>
> Vzhledem k Vasemu login name prece zadne zlate stranky nepotrebujete :-)

I kdyz to patri na jinou pudu, mam pocit, ze uplne vydani Zlatych
stranek cele zemekoule pripravil Jara da Cimrman. Cesky Internet
byl zrejme pod domenou .ru. Nenasel vsak dostatek zastani u uredniku,
kteri ve sve konservativnosti chteli s vydanim ZS vyckat, az se
definitivne ustali jmena top level domen.

Zkusil bych patrat ve zdrojich Eunetu, CESNETu nebo dalsich provideru,
pripadne pouzit NETFIND. Internet roste znacnym tempem a tistene
veci (pokud jste neco takoveho myslel) okamzite zastaravaji (na
mezinarodni urovni existuje neco od O'Reilly & ...). Rada instituci
(vim pouze o skolach) umoznuje zjistovat adresy svych zamestnacu,
pripadne studentu treba pres gopher.

Mozny tip (nevim, jak aktualni):

gopher://gopher.eunet.cz
	RIPE database for CZ (2nd level domains)
	RIPE database for CZ (IP addresses)
	RIPE database for CZ (persons)
	Assigned IP addresses in The Czech Republic
	2nd level domains under CZ