FTP na pozadi

Jan Kasprzak kas at muni.cz
Mon Oct 30 13:32:52 CET 1995

:
: mam dotaz (myslim, ze jednoduchy, kazdopadne ja to nevim). Zajimalo by
: me jestli mohu vubec v Unixu jako uzivatel spustit jedinym prikazem
: stahnuti souboru. Mam na mysli napr. 'ftp ftp.xyz.com/pub/00_index.txt'
:
	Krome jiz popsaneho pripadu s .netrc mate take moznost
pouzit program ncftp se syntaxi

ncftp ftp.xyz.com:/pub/00_index.txt	nebo
ncftp ftp://ftp.xyz.com/pub/00_index.txt

	Ncftp ma nekolik dalsich parametru -- opakovany pokus o spojeni,
intervaly mezi pokusy a podobne. Ncftp lze stahnout napriklad
z ftp.fi.muni.cz:/pub/UNIX/linux/system/Network/file-transfer/ncftp-2.01.tgz
(jsou to zdrojaky, ne linux-specificka binarka). A taky se nachazi
v binarni podobe skoro v kazde distribuci Linuxu.

-Yenya

--
Jan "Yenya" Kasprzak  | mailto:kas at ics.muni.cz | http://www.fi.muni.cz/~kas/
[[[[ Student of Informatics, Faculty of Informatics, Masaryk University ]]]]