UUCP, MMDF, TIME SERVER

Jiri Polach POLACH at JH-INST.CAS.CZ
Fri Sep 1 12:58:59 CEST 1995

Ahoj vsichni (temer) po prazdninach. Chtel bych se zeptat znalcu
na tri veci:

1. Jako ne prilis zkuseny UNIXak bych chtel poradne nakonfigurovat
distribuci mailu  na jednom stroji, ktery  spada do me kompetence.
Ctu manualy,  ve kterych se povetsinou  pise hlavne o UUCP-network
a UUCP-mail delivery. Chapu zhruba princip UUCP, ale neni mi jasna
jedna vec: Existuje taky neco jako "globalni" UUCP sit, nebo je to
vicemene  lokalni zalezitost  ? Jinak  - jestlize  muj stroj  neni
(doufam) spojen  s jinymi stroji protokolem  UUCP, je nutne starat
se o format  UUCP e-mailovych adres ? Sorry,  asi jsou moje otazky
trochu stupidni - fakt je, ze o UUCP toho moc nevim.

2. Na SCO  UNIX existuje jak  moznost MMDF, tak  SENDMAILu. Jak se
pripadny znalec diva  na soupereni techto dvou systemu  ? Ktery je
lepsi, rychlejsi, jednodussi k nakonfigurovani, bezpecnejsi ?

3. Nedavno  tady nekdo  uvadel  adresu  stroje, ktery  slouzi jako
reference presneho casu - muze mi ji nekdo prosim zopakovat?

Diky.

Jiri Polach

/\/\/| UFCH                                            Jiri Polach
     O                Laboratory of Elementary Collision Processes
           J. Heyrovsky Institute of Physical Chemistry, Praha, CZ