zdrojaky na scanovanie

Pavel Petrovic Pavel.Petrovic at st.fmph.uniba.sk
Thu Sep 7 11:14:43 CEST 1995

> Vieme ( na MAC ) !

Mohol by som poprosit o pointer ?

> A ty ked davas takuto otazku do plena kde sa pouzivaju rozne typy
> pocitacov ( default je asi UNIX-ovy stroj ) napis aj na aky pocitac
> to ma byt.

Ospravedlnujem sa, net sledujem len asi tyzden aj to teraz nestihnem precitat
vsetky spravy, ale zaujimali ma naozaj zdrojaky na lubovolny system (t.j.
hociake). Drivery skor len pre DOS.

> Inak myslim ze otazky typu kde co zojnat na PC a by sem chodit nemali.

Polepsim sa. Existuje nejake forum takehoto rozsahu kde by bola tato otazka
vhodnejsia ?

PP. (Pavel.Petrovic at st.fmph.uniba.sk)