UUCP, MMDF, TIME SERVER

Pavel Satrapa PAVEL.SATRAPA at vslib.cz
Thu Sep 7 12:34:58 CEST 1995

> 3. Nedavno  tady nekdo  uvadel  adresu  stroje, ktery  slouzi jako
> reference presneho casu - muze mi ji nekdo prosim zopakovat?

Stroje, slouzici jako centralni reference pro CESNET, jsou
 rab-gw.cesnet.cz (stratum 2)
 rac-gw.cvut.cz   (stratum 2)
 tae.anet.cz      (stratum 3)

Abych to uz priste nemusel hledat (lenost je jednou z hybnych pak
pokroku), vyrobil jsem na www.cesnet.cz stranku, obsahujici potrebne
informace. Jeji URL je

   http://www.cesnet.cz/html/cesnet/time.html

Zatim na ni nevede odkaz z zadne jine, ale snad behem zitrka jej pridam na
stranku o sluzbach CESNETu.

Preji vsem pekny den

!!! Beware, my phone and fax numbers has been changed !!!!
 Pavel Satrapa                    Liberec University of Technology
 E-Mail: Pavel.Satrapa at vslib.cz   Dept. of Computer Science
 Phone:  +42-48-5227-374          Halkova 6, 461 17 Liberec
 Fax:    +42-48-5100-865          Czech Republic