Off topic (bylo: AVI a MOV)

Jan Prikryl prikryl at uni-paderborn.de
Fri Sep 8 19:56:42 CEST 1995

> Date: Fri, 8 Sep 1995 17:22:40 MET-2DST
> From: Jan Kasprzak <kas at erebor.ics.muni.cz>
> Subject: Off topic (bylo: AVI a MOV)
> To: net at cs.felk.cvut.cz
>
> 	Velmi bych se primlouval, aby tato konference mela nejake
> sve FAQ nebo aspon nejaky text, ktery by sem pravidelne
> cca 1x mesicne byl posilan, a ktery by _jasne_ daval najevo,
> ze dotazy typu "hledam zdrojak programu xxx" _nejsou_ dotazy,
> souvisejici s "pouzivanim site typu Internet".
>
> 	Ono to na prvni pohled muze vypadat, ze dotaz
> "Neexistuje v Internetu program pro xx?" souvisi s "pouzivanim
> [...]

Souhlasim.

Byl bych ochoten se i temi FAQ zabyvat (koneckoncu jsem to sem uz
jednou psal, kdyz jsem plakal, kolik mam prace), ale cas mne tizi,
a cas je potreba hlavne na to, aby me napadlo, co vsechno by bylo
vhodne uvest ...

Ted jsem behem cca dvaceti minut, nez odejdu na veceri, naklepal
nasledujici popis struktury FAQ, ktera me napada.

Ale: neni prilis obezni? Nedalo by se neco vynechat? A naopak:
Co tam chybi?

Internet vseobecne
	- co je to internet
	- jake nabizi sluzby (FTP, WWW, Gopher, EMail-listy, USENET, ...)
	- etiketa na Internetu
	- kdo mne pripoji k Internetu (pointer, stranka je hotova,
	  pouze nemam jeste autorizaci od dvou provideru, takze neni
	  verejne pristupna)
	- zdroje CESNETU/SANETU (pointer)
	- zdroje ve svete (pointery na Scot Yanoff's list ap.)
NET at CS.FELK.CVUT.CX
	- k cemu je net urcena
	- muzu se zeptat na to, kde najdu program v net at cs?
	- a kdyz ne, tak kde tedy?
	- muzu poslat do konference offtopic dopis?
	- HOWTO
		- jak najdu program
		- jak se prihlasim/odhlasim do konference
		- atp
Vaznejsi veci
	- Hardware
		- routery
		- kabely
		- optika
	- TCP/IP protokoly
		- servery (AUTH, BOOTP, TIME, ...)
		- security holes (CERT?)
Ruzne
	- to co nepadne nikam jinam (je vubec neco takoveho?)

Co si o tom kdo myslite? Nebo je lepsi projit archivy konference za
posledni dva roky a podivat se, o cem byla nejvice rec a pokryt
pouze tato temata?

Honza

   Jan Prikryl                         honzo on IRC
   postgraduate guest student          E-mail:
   FB17 (Informatics & Mathematics)        <prikryl at uni-paderborn.de>
   Paderborn University, Germany           <prikryl at sgi.felk.cvut.cz>