Archiv konference

ZBYNEK RAUSER RAUSERZ at infnw.upol.cz
Mon Sep 11 10:49:33 CEST 1995

Vazeni pratele,

pred casem jsem si zazalohoval prispevek z teto konference,
ovsem bych potreboval najit i zacatek tohoto prispevku.
Pokud si pamatuji, tak zde jiz neco na toto tema bylo
a tak bych se rad zeptal jak se konkretne dostat na archiv
teto konference a pripadne jakym zpusobem se v nem pohybovat
(hledat). Ponevadz obdobny problem mam i u jinych konferenci,
tak by mne dale zajimalo, zda-li existuje moznost, jak nejdrive
vubec zjistit, zda dana konference prispevky archivuje
ci niko-li.

Predem dekuji za veskere informace...

Zdravi Z.R.

Zbynek Rauser
Palacky University                 Computer & Math Department Science
The Czech Republic                     Internet: rauserz at risc.upol.cz