Archiv konference

Martin Bily bily at cs.felk.cvut.cz
Mon Sep 11 12:11:26 CEST 1995

>pred casem jsem si zazalohoval prispevek z teto konference,
>ovsem bych potreboval najit i zacatek tohoto prispevku.

Archiv konference je dostupny pomoci anonymniho ftp na adrese
cs.felk.cvut.cz v adresari lists-archive a jeho podadresari net.
Dale je archiv vystaven na gopher serveru cs.felk.cvut.cz.
Pro lidi nemajici moznost interaktivni prace s Internetem zbyva
treti moznost, mailserver mailserv at cs.felk.cvut.cz. Pro ziskani
blizsi predstavy prace s mailserverem staci v tele dopisu uvest
prikaz help.

Temito zpusoby jsou dostupne souhrnne mesicni zurnaly konference.
Pripravuji komfortni pristup pomoci WWW vcetne moznosti pohodlneho
a rychleho vyhledavani jednotlivych prispevku.

>(hledat). Ponevadz obdobny problem mam i u jinych konferenci,
>tak by mne dale zajimalo, zda-li existuje moznost, jak nejdrive
>vubec zjistit, zda dana konference prispevky archivuje

Zalezi na typu listserveru a nastaveni vlastnosti te ktere
konference. Obecne lze snad rici, ze pozadovane udaje byva mozne
zjistit z prikazu help zaslaneho na administrativni adresu
listserveru (listserv, listproc), pripadne jej listserv zasila
v "uvitacim" dopise po Vasem prihlaseni se do konference.

                                               Martin Bily

Martin Bily, Dept. of Comp.Sci.         e-mail: bily at cs.felk.cvut.cz
Czech Technical University              phone: +42-2-2435 7323
Karlovo nam. 13                         fax:   +42-2-29 80 95
Praha 2, Czech Republic