fwd: Nameserver

Jan Prikryl prikryl at uni-paderborn.de
Mon Sep 11 13:29:48 CEST 1995

> Date: Mon, 11 Sep 1995 13:01:00 MET-2DST
> From: Jan Kasprzak <kas at erebor.ics.muni.cz>
> Subject: Re: fwd: Nameserver
> To: net at cs.felk.cvut.cz
>
> 	Dost dobra v tomhle smeru je kniha DNS and BIND,
> vydalo nakladatelstvi O'Reilly & Associates, ISBN nevim.
> A je to v anglictine. Moc jsem asi nepomohl, ze?

Nasel jsem v archivu citaci, neposilam ji soukrome - treba
to muze zajimat i nekoho dalsiho. A podle meho nazoru tricet
dolaru za skoro ctyrista stran je docela smesna cena.

Honza

@Book{Albitz:1992:DBN,
        author =       "Paul Albitz and Cricket Liu",
        title =        "{DNS} and {BIND} in a Nutshell",
        publisher =    "O'Reilly \& {Associates, Inc.}",
        address =      "981 Chestnut Street, Newton, MA 02164, USA",
        pages =        "xviii + 381",
        year =         "1992",
        ISBN =         "1-56592-010-4",
        LCCN =         "TK5105.875.I57 A43 1992",
        price =        "US\$29.95",
        series =       "Nutshell handbook",
        acknowledgement = ack-nhfb # " and " # ack-woh,
        bibdate =      "Fri Apr 2 14:40:45 1993",
        keywords =     "electronic data processing -- distributed processing;
                       computer networks; distributed data bases",
        walts-review = "An excellent introduction and tutorial for anyone
                       managing a part of the Internet's Domain Name Service.
                       The reader is assumed to have some basic knowledge of
                       UNIX system administration, the TCP\slash IP protocol
                       family and programming in C and the UNIX shell script
                       languages. Table of Contents 1 Background 2 How does
                       DNS work? 3 Where Do I Start? 4 Setting Up BIND 5 DNS
                       and Electronic Mail 6 Configuring Hosts 7 Maintaining
                       BIND 8 Growing Your Domain 9 Parenting 10 nslookup 11
                       Reading BIND Debugging Output 12 Troubleshooting DNS
                       and BIND 13 Programming with the Resolver Library
                       Routines 14 Miscellaneous A DNS Message Format and
                       Resource Records B Compiling and Installing BIND on a
                       Sun C Top-level Domains D Domain Registration Form E
                       IN-ADDR.ARPA Registration",
      }

--

   Jan Prikryl                         honzo on IRC
   postgraduate guest student          E-mail: