Cenik sluzeb CESNETu

Josef Kaderka kade at mrkev.vabo.cz
Tue Sep 12 16:11:58 CEST 1995

> Hmmm, dovede nekdo poradit poskytovatele sluzeb I-netu (predpokladam
> hlavne UUCP E-mail), ktery by svymi sluzbami nezruinoval malou
> vzdelavaci nadaci?

Hned jsem se na ten novy cenik podival, ale neobjevil jsem rozdil mezi
nim a tim, co uz nejaky mesic plati. :-).  Az pak mi doslo, ze to dnes
to neznamena dnes v obvyklem smyslu slova, nybrz ze se vztahuje
k okamziku, kdy cenik zacal platit :-;.

| Josef Kaderka                                 kade at vabo.cz    |
| katedra automatizovanych systemu          tel. 05/41182704    |
| veleni a informatiky                      fax. 05/41182987    |
| Vojenska akademie Brno                                        |
| Kounicova 65,  612 00 Brno                                    |