Cenik sluzeb CESNETu

Marek Kubita marek at exprit.cz
Wed Sep 13 14:23:38 CEST 1995

> Z toho mam prave docela hruzu, ze mi nejaky dobrodinec ze zahranici
> posle par MB darecek a ja se pak nevyhrabu z dluhu.
> Dalo by se tomu nejak zabranit? Asi tezko (pokud nejake spojeni
> se zahranicim budu potrebovat).

Taky jsme se toho obavali, kdyz jsme byli takto pripojeni, ale za rok
provozu se to stalo jen dvakrat - jeden 2MB .DOC soubor z Anglie a
jiny velky soubor, ktery kolega poslal do prazske pobocky britske
firmy v dobre vire, ze tuzemsky provoz je za pausal. Nedoslo mu, ze
kdyz to posila na adresu .....cze.co.uk, ze to jde ze Smichova do
Dejvic pres Londyn - taxikem by to bylo levnejsi.

Zabranit se tomu pokud vim neda.

Mozna by pro tu vzdelavaci nadaci, na kterou se ptal Jiri Kuchta,
prichazel v uvahu jeste Econnect, ktery pripojuje nevladni neziskove
organizace na GreenNet.  Poskytuje jen postovni pripojeni, pripojenci
pouzivaji fidonetovske mailery.  Kontaktni adresu zrovna nemam, mohu
ji sehnat od kamarada, ktery pracuje v takto pripojenem ekologickem
casopise.

Marek Kubita
System Support
Exprit s.r.o.   (marek at exprit.cz)