Cenik sluzeb CESNETu

Jan Prikryl prikryl at uni-paderborn.de
Thu Sep 14 10:59:32 CEST 1995

> Date: Thu, 14 Sep 1995 10:54:32 MET-2DST
> From: Milon Papezik <papezik at dcse.fee.vutbr.cz>
> Subject: Re: Cenik sluzeb CESNETu
> To: net at cs.felk.cvut.cz
>
> Pred nedavnem tu nekdo oznamoval html page s udaji/odkazy na poskytovatele
> pripojeni k Internetu u nas. Nevite, kde bych ji nasel?

Jeste stale neoficialni verze (od Inet CZ a CESNETu se mi jeste nikdo
neozval na zadost o autorizaci informaci ... asi se ztratily maily
nebo co - to neni zadna narazka, mistni sit se chova dost podezrele -
budu je zadat znovu na konci tydne) je na

	http://sgi.felk.cvut.cz/~prikryl/providers.html

Honza

   Jan Prikryl                         honzo on IRC
   postgraduate guest student          E-mail:
   FB17 (Informatics & Mathematics)        <prikryl at uni-paderborn.de>
   Paderborn University, Germany           <prikryl at sgi.felk.cvut.cz>