Cenik sluzeb CESNETu

Tomas Hnetila hnetila at bobek.lanprojekt.cz
Sun Sep 17 11:11:21 CEST 1995

> Taky jsme se toho obavali, kdyz jsme byli takto pripojeni, ale za rok
> provozu se to stalo jen dvakrat - jeden 2MB .DOC soubor z Anglie a
> jiny velky soubor, ktery kolega poslal do prazske pobocky britske
> firmy v dobre vire, ze tuzemsky provoz je za pausal. Nedoslo mu, ze
> kdyz to posila na adresu .....cze.co.uk, ze to jde ze Smichova do
> Dejvic pres Londyn - taxikem by to bylo levnejsi.

Mozna ze tento mail vubec nesel pres Londyn. Zalezi na tom jak ma tato firma
nastaven MX zaznam na nameserveru. Jestli  MX zaznam pro domenu
cze.co.uk smeruje primo na nejaky pocitac v Dejvicich nemusel tento
mail vubec opusti Ceskou republiku. Conet ale pravdepodobne rozlisuje
mail do zahranici podle domeny a ne podle toho jestli je IP adresa
pro kterou je mail urcen v Cechach nebo v zahranici.

			S pozdravem
				Tomas Hnetila
				LAN Projekt