Zrcadleni (?) WWW

Martin Rysanek rysanek at dcse.fee.vutbr.cz
Fri Sep 22 13:19:43 CEST 1995

On Thu, 10 Aug 1995, Petr Her~man wrote:

> htget nejak vylepsil Gorm Haug Eriksen z Norska a jmenuje se w3mir
> a je k dostani take tam.
>
> Znate to?
> V cem se ten Vas script nebo program (v cem to mate napsane) lisi?
>
> Dale na
>
>     http:///iamwww.unibe.ch/~scg/Src/PerlLib

To je zajivame, rad se na to podivam. Ja jsem to proste potreboval
a po trech neuspesnych hodinach hledani, jsem proste sednul a zacal
psat zminovanou alfa verzi (napsatne v C).

Zajimalo by me, zda-li dane systemy rozmistuji ztazene dokumenty
do adresaru presne tak jsou ulozeny na primarnim serveru, a zda-li
potom vytvori ve vsech dokumentech spravne relativni odkazy vsech
absolutnich, aby bylo mozne takovy soubor HTML a GIF, PCX, apod,
zabalit a presunout kamkoliv jinam na disku.

S pozdravem

Martin Rysanek

Martin Rysanek                               E-mail:rysanek at dcse.fee.vutbr.cz
Technical University of Brno, FEI VUT Brno      Tel:    (+42-5)      7275-280
Dept. of Computing Science and Engineering              (+42-5)      7275-111
Bozetechova 2, Brno 612 66, Czech Republic      Fax:    (+42-5)   41 21 11 41