winsock+netscape+3com509c :-(

Juraj Panko Juraj.Panko at tuke.sk
Sun Sep 24 15:15:36 CET 1995

			Dobry den netters !
According to Michal Vodicka.

> Tohle delaji starsi verze softwaru k 3c509 s novejsimi kartami.
> Zkuste si stahnout posledni verze z ftp.3com.com (snad je to
> spravne). Karty ale jinak bez problemu chodily (v novellu) i se
> starsimi verzemi driveru, problem byl jen s testovacim softwarem.
Ano bolo to tak po 3c5x9cfg ver. 3.0 nemal ziadne problemy.
Problemy s PC vsak zostali.
> Jeste neco me napadlo -- jakou pouzivate verzi VLM (aktualni je
> 1.20 A)? A mate spravne nainstalovane sitove drivery ve windows; tj.
> chodi novell bez problemu i ve windows?
Ano novell chodi aj vo windows, horsie je to vsak s windows :-(
"zasekavaju" sa aj pri beznych 32 bit aplikaciach (WS_WATCH) alebo aj pri
Word-e, pripadne excel-i.  Zasekavanie sa stane pravidlom, ak pouzijem v
ROM-PCI/ISA BIOS (PVI-4SP3) oddiel CHIPSET FEATURES SETUP volbu:
CPU to PCI Post Write:  Enabled
ak je nastavena na 	Disabled "zasekavanie" je nahodne.
ak nastavim
CPU to PCI Burst Write na:	disabled
PCI burst to Main Memory na:	disabled

"zasekavnaie" takmer prestane (nie uplne) ale potom uz neviem naco trebalo
kupit PCI zbernicu :-(
Takze to vyzera na nejaky konflikt na zbernici - asi s tym problemom pojdem
do ibm-pc at list.zcu.cz, ale pre istotu sa pytam aj tuna.

Dakujem za vsetky predchadzajuce odpovede (rovnako ako aj pred 3 tyzdnami
pomoc s drivermi pre HP4, chyba bola v driveri poskodenom virusom OneHalf,
ale kedze mali zaplateny servis od jednej vyznacnej antivirovej firmy, tak
:"vsetko bolo vporiadku" a "ziadne viry na pocitaci neboli" :-)

Juraj Panko
panko at ccsun.tuke.sk