Petr Hruby Petr.Hruby at mzcr.cz
Mon Sep 25 14:13:28 CET 1995

On 25 Sep 95, 11:37, Pavel Satrapa wrote:

> Nic moc noveho k reseni problemu uz nereknu, ale pripojim alespon trochu
> osvety k popsanym problemum. Starsi verze Netfindu byly skutecne odkazany
> na finger a SMTP. Novejsim (takova bezi i na vslib.cz) uz je mozne zadat,
> jak ma byt dana domena prohledavana. Netfind nyni umi spolupracovat i se
> sluzbami typu PH (CSO) name server, X.500 a podobne. Zpusob vyhledavani
> adresy v domene definuje jeji spravce prostrednictvim DNS. Neobsahuje-li
> DNS takovou definici, sahne Netfind k puvodnim metodam. Pokud tedy
> nekde hledani nefunguje, mohou si za to sami  ;-)

Nevim, jestli si za nasledujici problem mohu sam, nebo je-li chyba
nekde jinde. Posudte sami:
Doplnil jsem do DNS radek pro vykonani funkce SMTP EXPN na
kasel.mzcr.cz. Netfind se podle toho ridi, ale nikoho nenajde.

Enter person and keys (blank to exit) --> hruby mzcr
Searching mzcr.cz
( 1) LookupAndFillInDomInfo: Got URL 'wp-smtp-expn://kasel.mzcr.cz/25'
( 1) Searching SMTP/EXPN as per white pages service pointer (URL)
     for domain 'mzcr.cz'.
------
Domain search completed.  Proceeding to host search.
------

Zjistil jsem, ze problem je v tom, ze muj sendmail (8.6.12)
pouziva ESMTP a krome uvodniho hlaseni: 220-kasel.mzcr.cz sendmail
8.6.12/8.6.12 ready at atd. posila jeste druhy radek:
220 ESMTP spoken here
Bohuzel to cele neposle v jednom paketu, takze cela komunikace
vypada asi takto:

-> 220-kasel.mzcr.cz Sendmail 8.6.12 ..... ESMTP spoken
<- EXPN hruby
-> here
<- QUIT
-> <hruby at angina.mzcr.cz>

:-(

Tesim se pripadne rady.

Petr Hruby

--
Ministry of Health of the Czech Rep.    Petr Hruby, system administrator
Palackeho nam. 4                        e-mail: Petr.Hruby at mzcr.cz
128 01 Praha 2                          phone.: +42-2-24972193
Czech Republic                             fax: +42-2-24916019