Pocet Cechu na Inetu?

Tomas Kouba TOMAS at neo.cz
Mon Sep 25 21:51:49 CET 1995

>    Jediny velmi orientacni soucet pocitacu na Internetu rozdeleny
> podle statu je kazdy mesic provedan organizaci RIPE. K ziskavani
> udaju se pouziva DNS - nepocitaji se pocitace ale IP adresy ktere
> jsou spojeny s nejakym domenovym jmenem.
>   Pocet uzivatelu se pouze odhaduje, vetsinou vynasobenim ziskaneho
> poctu pocitacu cislem od 4 do 10. Takze je to plus minus autobus :-).

Tak jsem si to stahnul a pripada mi to nejak moc(???):

Encountered 16519 hosts in 294 zones within cz
Encountered 303 duplicate hosts in 294 zones within cz
Transferred 294 zones out of 299 attempts
Processed 294 zones out of 303 requests

Dle Vaseho udaje by se jednalo v CR o 60000 az 170000 uzivatelu
Inetu. Kde ti lide jsou, toto by mela byt jedna z nejctenejsich
konferenci a pokud vim tak je tady 400 odberatelu.
Pokud si to nekdo chce take stahnout, tak ho varuji, je toho asi 80
tis. radek a je to velmi neprehledne... (alespon pro mne :-), nejak
mi unikla syntaxe toho souboru)

Nekde prece musi byt seznam pridelenych IP adres pro domenu CZ v
trochu prehlednejsim formatu...????

                                                Tomas Kouba