POP3 klient pro DOS?

Michal Vodicka vodicka at cslab.felk.cvut.cz
Tue Sep 26 03:32:59 CET 1995

Dobry den,

nevite nekdo o nejakem rozumnejsim pop3 klientu nez je pmpop (1.10),
ktery ted pouzivam? Potreboval bych, aby nejprve zobrazil seznam
mailu a dovolil z nich vybrat ty, ktere se maji stahnout. Tak jak to
umi treba qvtnet pro windows, jenze ja bych rad dosovsky program.

Jde mi o to, ze pomerne casto pouzivam ftpmail a diky "kvalite"
telefonnich linek je nekdy neunosne stahovat nekolik set kB mailu.
PMpop sice umoznuje nastavit maximalni delku mailu, ktere se maji
stahovat, jenze mi to z neznamych duvodu nefunguje.

Dekuji,

Michal Vodicka