Domeny 2.urovne ,was: Pocet Cechu na Inetu?

Michael Macek xmacek at cslab.felk.cvut.cz
Tue Sep 26 21:03:13 CET 1995

On 26 Sep 95 at 11:57, Petr Hruby wrote:
> Kdyz se me nekdo pta, kdeby nasel seznam organizaci pripojenych u
> nas k Internetu, vzdy hoodkazuji na seznam domen 2.urovne pod .cz
> na gopher.eunet.cz. V posledni dobe je ale spousta firem
> registrovanych pod anet.cz. Zajimalo by me, zda nekde existuje
> seznam takto registrovanych firem.
 To by ho musel Cesnet zverejnit.
> Dale by me zajimalo, proc se
> zvlaste vetsi firmy, ktere to mysli s pripojenim vazne a dlouhodobe,
> nenechaji registrovat primo pod cz. Je s tim nejaky problem ?

Me take. Primarni nameserver pro domenu CZ provozuje firma Internet
CZ. Mluvil jsem o tom s jejich zastupcem - registrace domeny druhe
urovne by mela trvat 8 dni, pokud jim staci administrativni sily. Vec
se ma tak, ze registrace je zdarma -> takze to pre ne asi neni
prioritni vec. Mozna by nebylo od veci dohodnout se na zavedeni
nejakeho rozumneho "manipulacniho" polatku za zrizeni domeny
2.urovne - v takove vysi aby pokryl administrativni naklady. (s
firmou Internet CZ nemam nic spolecneho)
   Mozna by se potom zrizeni domeny zrychlilo.

                                          Michael Macek