domeny 2. urovne

Petr Hruby Petr.Hruby at mzcr.cz
Wed Sep 27 09:00:42 CET 1995

Je tomu asi pul roku co jsme ukoncili smlouvu s CONETem (UUCP) a presli
k CESNETu. Domenu uz jsme meli registrovanou, ale stejne bylo nutne
ucinit prislusne zmeny v DNS a v RIPE databazi. Na toto jsem cekal den nebo dva
(jednal jsem s CONETem sam).
Nevim, jestli se Internet CZ (NIC CZ)chova k nekomu jinak, ale nad temi tremi
tydny kroutim hlavou.
Stejne jako kolega Macek si myslim, ze rozumny poplatek za registraci
a pripadne zmeny v databazich souvisejicich s domenami druhe urovne
by byl vhodny. Ani ja nemam s Internetem CZ nic spolecneho.

Petr Hruby

--
Ministry of Health of the Czech Rep.    Petr Hruby, system administrator
Palackeho nam. 4                        e-mail: Petr.Hruby at mzcr.cz
128 01 Praha 2                          phone.: +42-2-24972193
Czech Republic                             fax: +42-2-24916019