takova otazka

Ales Cepek cepek at TeTrAoDoN.fsv.cvut.cz
Fri Sep 29 16:07:55 CET 1995

On Fri, 29 Sep 1995, Martin Molhanec Ing. K313 wrote:

>     Zda se mi chybou, ze na rozdil od jinych predvidavejsich krajin,
> neni u nas zavedena klasifikace domen druhe urovne podobne jako v
> USA, cili edu,com,org aj. Nebo nejaka jeji varianta ak,co atp. Podle
> meho mineni by to poslouzilo vhodne k odliseni toho, kdo je kdo :-)

... nezda se mi, ze by napriklad domena FELD.CVUT.CZ postradala
    vypovidaci schopnost

Rozhodne by nam vsem totalni zmena domen v CR prinesla mnoho radosti,
obveseleni a spoustu uzitecne prace *lenosivym a zahalejicim* systemakum :)

Ales Cepek