Pocet Cechu na Inetu?

Petr Rehor REHO at decros.cz
Sat Sep 30 02:26:02 CET 1995

>   Ja jsem se nezminoval o domenach, ale o IP adresach.
>   To ze Internet CZ provozuje primarni nameserver pro CR jsem
> zminival v nekterem z prechozich mailu. Tim padem ma na svem gopher
> vsechny domeny druhe urovne pod cz.

Je to uz nejaka doba co jsem si tyhle seznamy prohlizel, ale pamatuju
se, ze u kazde domeny byly uvedeny i ji pridelene IP adresy. Seznamy
byly setridene podle ruznych kriterii, ale mam takovy dojem, ze
trideni podle IP adres tam skutecne nebylo. Urcite by se ale dalo z
dostupnych seznamu pomerne snadno vyrobit.

Petr Rehor   (rehor at decros.cz)