Montovani pres NFS pod DiskOS

sysop at bajt.cz sysop at bajt.cz
Tue Apr 2 06:41:20 CEST 1996

Hi Kocer!

 IK> Dobry den,
 IK> existuje, prosim, nejaky jednoduchy prostredek, jak pod DOSem
 IK> mountovat disky pres NFS z, rekneme, Linuxovskeho NFS serveru?

Nasel jsem XFS 1.86 a Tsoft NFS 1.01. (*) Oba jsou docela pouzitelne,
me se libi vic ten prvni, protoze je free, narozdil od druheho, ktery
je shareware. Uspesne XFS pouzivam. Neni to nijak treskute rychle -
ale take jak by neco beziciho pod DOSem mohlo byt. Zato to funguje
spolehlive. Take jsem se pokousel rozchodit SOSS - NFS server pro DOS,
lec neuspesne. (BTW: Rozchodil to nekdo?) Jinak pod DOSem lze taky
uspesne pouzivat MS Client 3.0 (pres protokol SMB). Je - ac od MS -
volne siritelny. Je trochu divny a neprijemny, ale protoze SMB ma
proti NFS mensi overhead, ma lepsi rychlost. (Nepouzivam).

Vojtech.

(*) Nalezt je je mozno napriklad na simtelu v podadresari nfs.

... Hm, what's this red button fo÷ª¹Ù~þí NO CARRIER
---
 þ Blue Wave/QWK v2.12 þ
 E-mail replies to this user should have the following on the first line
 of message text:        TO: Vojtech