Prosba - detailne

Petr Simek petrsi at entu.cas.cz
Tue Apr 2 11:18:16 CEST 1996

> [...]
> umoznuje. Reseni si predstavuji jeste jednou pro nazornost asi takto:
> 1. Rano prijde pan do prace spusti pocitac.
> 2. Novell zjisti, ze se prihlasuje uzivatel "spravce" z predem
> povoleneho stroje. Po zadani spravneho hesla se ze systemoveho
> login scriptu spusti _program_.
> 3. Program si osaha sit a zjisti stav na siti (kdo je prihlasen)
> 4. Objevi se jednoduche menu, ktere umozni spravci oproti prevzeti
> indexu povolit prihlaseni na pocitac (podle cisla sitovych karet...)
> 5. Vecer po ukonceni provozu se ukonci program a nasledne uzivatel

At jim vymenou za index da klic k PCcku - to se nauci kazdy (viz verejne WC) :-)

Nebo muzete do login scriptu dat program ktery prohleda textovy soubor
a pokud v nem bude na radce uzivatelske jmeno a spravne cislo sitove karty
tak pokracuje dale - jinak reboot. Prislusny soubor bude cteci pro vsechny
a zapisovat do nej bude jen spravce, takze pomoci 'jakehosi' spravcovskeho
programu na zadost studenta zada jeho jmeno a jmeno stroje ktery mu prideli
a program sam modifikuje prislusny soubor. Pokud pridate i datum a cas
platnosti zaznamu pak muzete dotycneho omezit tim ze pokud vypne svoje PC
po skonceni casove platnosti zaznamu,
tak se znovu uz nenaloguje a navic program spravce muze sam odstranovat ze
souboru neplatne (prosly cas) zaznamy.

> PS: Popravde receno, jsem na pul cesty a nechce se mi to dodelat,
> protoze ta nejvetsi prace me ceka. Mam programek, ktery v urcitych
> casovych intervalech testuje sit a zjistuje kdo se kdy pripojil a je
> prave prihlasen. Casovy interval lze s ohledem na zvysujici se
> zatizeni site prodlouzit, maximalne na 1 minutu. (S merenim jsme
> zjistili, ze v prubehu 1 minuty u nas neni mozne vytvorit super
> equivalent.)
  ^^^^^^^^^^to jsem nejak nepochopil - proc super equivalent ?