HotDog - HTML Editor

Vladimir Michl MICHLV at infnw.upol.cz
Tue Apr 9 09:27:46 CEST 1996

> Pred casem jsem se ptal na HOTDOG editor.Tento produkt je shareware.
> Da se stahnot z http://www.sausage.com a muze se pouzivat bezplatne
> po dobu 30 dni nebo do 24-DEC-1995.
>
> Pokud si tento software nekdo stahne nemusi si ani kupovat licenci,
> protoze si po vyprseni 30 dnu staci zmenit datum na Vasem PC.Pak Vam
> HOTDOG zacne znovu pocitat 30-ti denni lhutu .... a pak znovu.

  nebo staci smazat soubory sr.dat a hotdog.ini, mozna zeditovat
reg.dat pomoci regedit.exe

> Je to asi jeden z nejlepsi HTML editoru.

  Po AsWeditu asi ano, bohuzel AsWedit je podporovan pouze pro UNIX.

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  MichlV at risc.upol.cz                                      *
*           Vladimir.Michl at upol.cz                                   *
*  Web:     http://www.upol.cz/~michlv                               *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *