HotDog - HTML Editor

Honza Horesovsky hores at cslab.felk.cvut.cz
Tue Apr 9 15:42:58 CEST 1996

On Tue, 9 Apr 1996 15:23:04 +0200,
Lubos Bohm   <Lubos.Bohm at lfmotol.cuni.cz> wrote:

>A panove, prirozene take ohlasovaci povinnost, nebot to, ceho jsme se svedky
>stali, jest opravdu trestny cin ! :-(

Neni.
No, nevim, jestli to rikate vazne, ale pokud ano, tak vezte, ze
trestny cin je to, co bylo vykonano, nikoli jen tak receno. Pan Olah
muze byt v klidu. Dokonce i kdyby pan Olah poslal ten patch jako
attach, tak mu nic nedokazete. Tak tu nestraste a myslete. Ze se Vam
to nelibi, to je jinej problem.

-HORES-