HotDog - HTML Editor

Vysehradsky Jan - CIKS, l.599, 119sb VYSEHRAD at silo2.vse.cz
Tue Apr 9 16:25:49 CEST 1996

> Neni.
> No, nevim, jestli to rikate vazne, ale pokud ano, tak vezte, ze
> trestny cin je to, co bylo vykonano, nikoli jen tak receno. Pan Olah
> muze byt v klidu. Dokonce i kdyby pan Olah poslal ten patch jako
> attach, tak mu nic nedokazete. Tak tu nestraste a myslete. Ze se Vam
> to nelibi, to je jinej problem.

Nehodlam se pri o to, zda je jednani nekterych kolegu tresnym cinem
ci nikoliv (od toho jsou pravnici a soudy) a vubec se mi taky nelibi,
ze je tato konference takto zneuzita, nicmene dovolte mi prispet svou
troskou do mlyna : neni nahodou v trestnim radu take neco o navadeni
k trestnemu cinu a neni nahodou prave to, ceho jsme tu svedky ?
(Nechtejte me tvrdit, ze kdyz mi poslete attachment, ve kterem je
popsan postup nelegalniho softwaru, tak ze Vam nikdo to navadeni
nedokaze.)

Jan Vysehradsky

Ing. Jan Vysehradsky

Center of information and librarian services
University of Economics
                                                W.Churchill sq. 4
                                                130 67 Prague 3
                                                Czech Republic