HotDog - HTML Editor

Honza Horesovsky hores at cslab.felk.cvut.cz
Tue Apr 9 17:48:29 CEST 1996

>Nehodlam se pri o to, zda je jednani nekterych kolegu tresnym cinem
>ci nikoliv (od toho jsou pravnici a soudy) a vubec se mi taky nelibi,
>ze je tato konference takto zneuzita, nicmene dovolte mi prispet svou
>troskou do mlyna : neni nahodou v trestnim radu take neco o navadeni
>k trestnemu cinu a neni nahodou prave to, ceho jsme tu svedky ?
>(Nechtejte me tvrdit, ze kdyz mi poslete attachment, ve kterem je
>popsan postup nelegalniho softwaru, tak ze Vam nikdo to navadeni
>nedokaze.)
>
>Jan Vysehradsky

Nevim, nejsem pravnik, ale pokud by tam byl popsan postup, jak obejit
ochranu, tak teoreticky asi ano. Pokud by tam byl programek, ktery se
spusti a neco udela, tak nejspis ne.  Ja Vam neoponuji v tom, ze je to
O.K., ale jsem na 100% presvedcenej, ze za tento "ulet" by nikdo v
tomto state nebyl odsouzen, souzen a kazdej pravnik by potencialnimu
zalobci doporucil, at neblbne a necha marnych snah.

Je to mozna zajimave tema na diskusi: Inet vs. autorska ochrana a
judikatura (ve svete, u nas asi zatim tezko...).

-HORES-