hot dog

Martin Bily bily at cs.felk.cvut.cz
Wed Apr 10 09:02:49 CEST 1996

>Hot Dogu nebudu ... Tymtop sa ospravednujem tvorcom Hot Dogu. Ale
>nech hodi do mna kamenom ten kto je bez viny. Kto nikdy nedrzal
>pripadne nekopiroval nelegalny soft ?? A coi robi moderator tejto
>konferencie, ked uz pustil do publiku moj mail. Tymto nechcem

Dobre rano,
reagoval jsem hned vcera rano na prispevek kolegy, ktery psal cosi
o zmene data. Rekl bych, ze jsem pouzil celkem nenasilnou formu
"Prosim, nepouzivejte konferenci k sireni podobnych informaci".
Doufal jsem, ze to bude stacit. Nestacilo. Na rozvijejici se tema
pak podle meho nazoru vhodne zareagovali panove Macek a Prikryl.

Ja sam jako spravce (vlastnik ci moderator) konference nejsem
schopen prubezne cist vsechny prispevky a rozhodovat, ktery bude
distribuovan. Napriklad jen za vcerejsi den proslo konferencemi
na cs.felk.cvut.cz pres 70 prispevku. Proto na kriklave pripady
reaguji az dodatecne. Touto verejnou cestou se zaroven snazim
vytvaret ci udrzovat povedomi, jaka je vlastne napln konference.

                        Dekuji za pochopeni,
                                    Martin Bily

Martin Bily, Dept. of Comp.Sci.         e-mail: bily at felk.cvut.cz
Czech Technical University              phone: +42-2-2435 7323
Karlovo nam. 13                         fax:   +42-2-29 80 95
Praha 2, Czech Republic