Grantova agentura ?

Cechak Petr FS VUT Brno foundry department" <CECHAK@cast.fme.vutbr.cz CECHAK at cast.fme.vutbr.cz
Wed Apr 10 10:14:32 CEST 1996

Mam jeden dotaz, nase katedra obdrzela vzorove formulare pro granty
GA CR 1996.

Ve clanku se pise, cituji:

GA CR pripravila pro zajemce o pocitacove vyplnovani formulare
grantove prihlasky i formulare pro dilci a zaverecne zpravy v
textovem editoru WINWORD 6.0. Formulare jsou k dispozici, spolu s
dalsimi informacemi o GA CR, na prislusne strance v Internetu.

Ovsem marne jsem ve zprave hledal nejaky odkaz na umisteni souboru.
GA CR si asi mysli, ze mame tolik casu, abychom se hodiny probirali
hledanim uvedenych souboru na Internetu. Podotykam, ze jsem pouzil
snad vsechny hledaci programy, ale nenasel jsem nic, co by se
uvedenym souborum podobalo.

Proto bych rad poprosil, kdyby se nekdo timto problemem zabyval a
vedel, kde by mohly byt uvedene soubory, kdyby mi dal vedet.

Velice Vam dekuji.

Dipl.Ing. Petr Cechak

Technical University of Brno, Czech republic
Dept. of Foundry Engineering
posgradual student

Internet:    cechak at cast.fme.vutbr.cz
             cechak at psycho.fme.vutbr.cz